English below 
Wij hebben leuk nieuws te melden! Onze financieel administratief medewerkster Michelle gaat vanaf donderdag 25 januari 2024 met zwangerschapsverlof. Eind februari verwachten zij en haar partner hun eerste kindje, een zoon. Michelle zal afwezig zijn tot en met maandag 20 mei 2024. In de tussengelegen periode word zij vervangen door Luna.

Voor administratieve vragen kunt u een mail sturen naar: administratie@eteha.nl
Heeft u een vraag over een factuur, dan kunt u deze sturen naar: facturen@eteha.nl
Liever telefonisch contact? Dan kunt u bellen naar 088 – 66 55 800.

We have great news to report! Our financial administrative employee Michelle will be going on maternity leave from Thursday, January 25, 2024. She and her partner are expecting their first child, a son, at the end of February. Michelle will be absent until Monday, May 20, 2024. In the meantime, she will be replaced by Luna.

For administrative questions you can send an email to: administratie@eteha.nl
If you have a question about an invoice, you can send it to: facturen@eteha.nl
Would you rather contact us by telephone? Then you can call +31 (0)88 – 66 55 800.